Jak nejlépe inzerovat

Jak nejlépe inzerovat

 

Vložte do 10 minut inzerát, který mohou vidět všichni zájemci o vaše zboží, věci nebo služby

 

                              

 

Hned Vám vysvětlíme proč

Naučíme Vás přesný postup jak účinně vložit inzerát

na Premiuminzerci do 10 minut,

který může vidět spousta budoucích zájemců.

 

        

Premiuminzerce.cz má výborné SEO, což znamená, že umísťuje po zadání vhodných klíčových slov ve vyhledávání na předních pozicích ve vyhledávačích.

 

                  

                                

 

Zde jsou příznivé ohlasy spokojených uživatelů:

                   

 

 

 

 

 

 

 Jak teda vložit inzerát na Premiuminzerci?

 

Před samotným vložením inzerátu provedete registraci, kde uvedete informace uvedené před registrační tabulkou. Jméno a Uživatelské jméno a emailová adresa nelze měnit. Údaje a e-mailová adresa, kterou zadáte při registraci, bude brána jako hlavní kontaktní adresa na kterou Vám příde potvrzovací link, který potvrdíte nebo zkopírujete do příkazového řádku a následně můžete po zadání uživatelského jména a hesla vložit inzerát na portál premiuminzerce.cz pomocí tlačítka přidat inzerát.

Před samotným vložením inzerátu je vyžadováno ověření CAPTCHA (zde zadáte kombinaci textu a čísel podle horní kombinace). A následně můžete vložit nový inzerát například podle následujícího postupu:

 

 

1.      1.Vložení hlavního nadpisu inzerátu

 

Zvolení vhodných slov a slovních spojení v nadpisu inzerátu je nejdůležitější část při vkládání jakéhokoliv inzerátu.  Titulek inzerátu by měl na jednu stranu upoutat zájemce na kliknutí na něj, ale na druhou stranu by titulek inzerátu neměl záměrně zkreslovat inzerovanou věc nebo nabízené pracovní místo.

Uveďme si příklad jak vhodně napsat hlavní titulek inzerátu například, pokud nabízíme pracovní místo Prodavač/Prodavačka v obchodě s módou v Brně.

Hlavní nadpis takového inzerátu může vypadat například následovně: Nabídka Práce, Prodavač/Prodavačka, Brno nebo Práce, Prodavač/Prodavačka, Móda, Brno. Takto vložený nadpis inzerátu obsahuje hlavní klíčová slova, která obsahují název inzerované pracovní pozice a místo, kde bude práce vykovávána. Z hlavního nadpisu pracovního inzerátu tak uchazeč o zaměstnání ihned ví, jaká pracovní pozice je nabízena a v jaké lokalitě, pokud zadá vhodná klíčová slova do fulltextového vyhledávání ve vyhledávačích např.: Práce Prodavač Brno, Práce Prodavačka Brno, Nabídky práce prodavačka Brno a následně tak může např. vidět ve výsledcích vyhledávání ve vyhledávačích titulek inzerátu a odkaz na webovou stránku, kde se inzerát nachází. Uchazeče o zaměstnání může rychleji zaujmout inzerovaná pracovní pozice, která obsahuje 3-5 vhodných klíčových slov v titulku inzerátu.

Pokud bychom naopak zvolili méně vhodný nadpis inzerátu např.: Nabízím práci, nabízím práci v Brně nebo Práce Brno, tak takto vložený nadpis inzerátu po zadání klíčových slov ve fulltextovém vyhledávání např.: Práce prodavačka Brno, Práce prodavač Brno, Nabídky práce prodavač-prodavačka, Brno bude těžko dohledatelný ve výsledcích vyhledávání ve vyhledávačích, poněvadž nadpis inzerátu neobsahuje název pracovní pozice.

Takže bychom měli volit takový hlavní nadpis inzerátu, který nejlépe zachycuje a vystihuje celý obsah inzerátu ve třech nebo pěti slovech.


 

                   Obr. 1. Vložení hlavního nadpisu inzerátu

 

 

1.       2. Zařazení inzerátu do příslušné kategorie

 

Pokud budeme nabízet pracovní místo - Prodavač/Prodavačka, tak takový inzerát zařadíme do kategorie: Prodej a obchod. V jiných případech můžeme volit následující pracovní kategorie:

Práce - Informační Technologie, Práce Brno - Administrativa - Práce - Bankovnictví a finanční služby, Práce - Chemický průmysl a potravinářství, Práce Praha - Ekonomika a podnikové finance, Práce Brno - Stavebnictví a reality, Práce Kultura, umění a tvůrčí práce, Práce Brno - průmysl, Práce Ostrava - Marketing, Práce Praha - Strojírenství, Práce - Media, reklama a PR, Práce Zlín - Další, Práce - Farmacie, Práce - Kvalita a kontrola jakosti, Práce Brno - Prodej a obchod - Práce - Věda a výzkum, Práce - Služby, Práce Praha - Technologie, elektronika a vývoj, Práce - Telekomunikace, Práce - Vrcholový management, Práce - Vzdělávání a školství.

 

  Obr. 2. Zařazení pracovní pozice do příslušné kategorie

 

 

3. Zařazení inzerátu do kraje, okresu, města, obce v ČR

 

Kvalitní inzertní portál by měl nabízet vložit pracovní pozici do všech míst v České Republice. Pokud budeme inzerovat pracovní pozici, která by měla být vykonávána v Brně tak inzerát můžeme zařadit do:

- Česká republika.

       - Jihomoravský kraj.

                - Brno - město.

                        - Brno Střed (např.).

                                 - Vložení adresy.

1.

  Obr. 3. Zařazení inzerátu do kraje, okresu, města, obce (Místo)

Čím přesněji budeme definovat, v jaké lokalitě se volná pracovní pozice nachází, tím lépe pro její dohledatelnost ze strany možných zájemců na inzerovanou pracovní pozici.

 

1.       4. Vložení průvodního textu k inzerátu

 

Po vložení hlavního nadpisu inzerátu je druhou nejdůležitější částí text v prvních dvou až třech souvislých větách, v kterých by měly být obsaženy nejdůležitější informace. Pokud budeme vycházet z tučného titulku v bodě 1., tak vhodný průvodní text inzerátu inzerované volné pracovní pozice může vypadat takto: Nabízíme práci pro Prodavače/Prodavačku do obchodu s módou v Brně. Práce Prodavač/Prodavačka s praxí, Brno. Tučně je vyznačena shoda průvodního textu s titulkem inzerátu, což může znamenat lepší dohledatelnost vloženého inzerátu. A dále do textu inzerátu můžeme napsat v bodech nebo odrážkách požadavky ze strany zaměstnavatele a na druhou stranu nabídku zaměstnavatele.

Takže jsme se dozvěděli, jakým způsobem můžeme volit úvodní věty v pracovním inzerátu.

 

   Obr. 4. Vložení průvodního textu inzerátu (Popis)

 

1.       5. Vložení kontaktu, odkazu na webové stránky, přiložení videa z Youtube nebo Vimeo, vložení ceny v CZK, EURO nebo USD.

 

  Obr. 5. Vložit kontakt, link na webovou stránku, video z Youtube a vložení ceny.

 

 

1.       6. Přiložení možného obrázku a zvolení zvýraznění inzerátu a následné potvrzení a pokračování k platbě (platba pouze v případě kategorií – práce, reality a zvýraznění jakéhokoliv inzerátu) bud online peněženkou Paypal nebo off-line platbou pomocí bankovního učtu.

 

 

Obr. 6. Vložení obrázku (max. 10 obrázků ve formátu .jpeg, první vložená fotografie bude hlavní fotografie) a zvolení vhodného zvýraznění, které upoutá zájemce.